stardoll!!!

γεια! ειμαι η Τζινα, και αυτο ειναι το blog μου!!! Ελπιζω να σας αρεσει :)

Καθημερινες Προβολες!

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

ειμαι αρρωστουλα... :( :( :(

  Λοιπον.... οπως ολοι οι ανθρωποι, ετσι και εγω ειμαι σημερα αρρωστη :(:(:(
Θα μου πειτε τωρα... "Ελα μωρε, μια μερα απο το σχολειο χανεις! Σου εκατσε πολυ καλα! ομως δεν ειναι καλα γιατι θα κανουμε εκλογες την Τριτη, και για να κατεβω για Προεδρος της ταξης μου, πρεπει μεχρι την Δευτερα να δηλωσω συμμετοχη και να γραψω τον λογο μου .....
Τελοσπαντων, σας εχω κατι δωρεαν πραγματακια!
Απλα πατηστε πανω τους και θα σας βγουν λεπτομεριες για να τα παρετε!












- Free Dress and shoes! (ss only!)
- Camp Rock items (summary)! UPDATED 02.10!


Free for Superstars:

Search for 'Bisou' and 'Pink'!
Free Victorious Poster + Bag

For the poster:

For the Bag:
You'll need to join following club:
To do so, you'll need to use a manual UK proxy! 

Φιλακια!!!!! 
TzinaBeauty

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου