stardoll!!!

γεια! ειμαι η Τζινα, και αυτο ειναι το blog μου!!! Ελπιζω να σας αρεσει :)

Καθημερινες Προβολες!

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Δωρεάν Girl vs Monster Ρούχα!

Χελλόου σας :)
Έχω χαθεί λιγάκι το ξέρω:Ρ
Έχω πολλά μαθήματα και σχεδόν καθόλου ελεύθερο χρόνο!
Σήμερα είμαι οκ και κάθισα σπίτι, έτσι βρήκα την ευκαιρία να γράψω:)



Δωρεάν Ρούχα λοιπόν!
Για να τα αποκτήσετε:
1) Μπείτε σε ένα Αμερικάνικο Proxy Site όπως:
webwarper.net ή proxite.us ή sslpro.org ή bypassthe.net
2) Επικολλήστε το παρακάτω link, στο κενό άσπρο κουτάκι της σελίδας proxy:
www.stardoll.com
3) Πατήστε Go/Surf ή απλά Enter
4) Συνδεθείτε στο Stardoll και περιμένετε μέχρι να φορτώσει η σελίδα
5) Τέλος! Κλείστε το Proxy και συνδεθείτε στο Stardoll όπως συνήθως:)
Θα βρίσκονται 2 σακούλες Campaign στην σουίτα σας ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου