stardoll!!!

γεια! ειμαι η Τζινα, και αυτο ειναι το blog μου!!! Ελπιζω να σας αρεσει :)

Καθημερινες Προβολες!

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Διαγωνισμος... Νικητης=10stardollars

Λοιπον, για να ανεβασω το μπηχη στο blog, ειπα να κανω εναν διαγωνισμουλη, και το βραβειο θα ειναι 10 stardollars + συν τον τιμιτικο τιτλο της starellas Οκτωβριου και αν θελει ο/η νικητης/τρια να γινει writter, εδω στο all-about-stardol.blogspot.gr
Λοιπον... για να παρετε τα μεγαλα αυτα επαθλα, απλα πρεπει να μου γραψετε στα σχολια (ειτε με ανωνυμια ειτε οχι ειναι δικο σας θεμα) το ονομα σας στο stardoll και να βγαλετε μια φωτογραφια (στο stardoll) και στα σχολια της φωτογραφιας να γραψετε:
για τον διαγωνισμο του blog stardoll!!!
Και εγω να ειστε σιγουροι οτι θα το δω :)

Αυτα για σημερα! Στην επομενη αναρτηση μου θα σας εχω κατι τελεια δωρεαν!!!
Φιλακια!
TzinaBeauty                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου