stardoll!!!

γεια! ειμαι η Τζινα, και αυτο ειναι το blog μου!!! Ελπιζω να σας αρεσει :)

Καθημερινες Προβολες!

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Συνεντευξη απο την reggina.star

Λοιπον παιδια, σας εχω μια συνεντευξη. Απολαυστε την :
-Γιατι εγινες μελος στοstardoll?
-Γιατι μου αρεσει πολυ η μοδα, να δημιουργω καινουργια outfits και να κανω καινουργιους φιλους .
-Πως το γνωρισες?
-Λοιπον, στην αρχη επαιζα μονο με τις κουκλες του stardoll (αυτες που ειναι στα παιχνιδια & ντυσιματα), μα αργοτερα ειδα ενα κουμπι που ελεγε γινε μελος στο stardoll, οποτε δημιουργησα λογαριασμο και αρχισα να το παιζω. Απο εκεινη τη στιγμη ερωτευτικα αυτο το παιχνιδι! :)
-Πως εγινες royality? Ηταν συναρπαστικο, κι αν ναι, ειναι ακομα?
-Εγινα royalty την 1η Ιανουαριου του 2010. Πριν γινω royality ημουν superstar για 1 χρονο. Ηταν πολυ συναρπαστικο, και ναι ειναι ακομα ! :)
-Τι σου αρεσει να κανεις στον ελευθερο χρονο σου στο stardoll?
-Μου αρεσει να ψωνιζω και να κανω καινουργια outfits για καριερες, η να παιζω τα παιχνιδια του stardoll! :)
-Τι θα αλλαζες στο stardoll?
-Δεν ξερω, νομιζω ειναι τελειο, μα αν αλλαζα κατι θα ηταν το chat! Μα... για να ειμαι ειλικρινης... μου λειπει το παλιο stardoll ! :):):)


Λοιπον, φιλακια
TzinaBeauty

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου