stardoll!!!

γεια! ειμαι η Τζινα, και αυτο ειναι το blog μου!!! Ελπιζω να σας αρεσει :)

Καθημερινες Προβολες!

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

 Μάσκα για την ακμή!


Γεια σε όλους :) Ελπίζω να είστε καλά! Εγώ είμαι μια χαρά!

Σήμερα σας έχω μια συνταγή για μάσκα προσώπου που αποτελείται από βότανα και μέλι, η οποία θα ανακουφίσει το δέρμα και την ακμή σας.
Συστατικά:
♥ Πράσινο τσάι
♥ Λουίζα (Βότανο)
♥ Μέλι
Εκτέλεση:
Βράζουμε το πράσινο τσάι και τη λουίζα σε μια κατσαρόλα. Χρησιμοποιούμε πολλά από τα προαναφερθέντα βότανα σε λίγο νερό. Αφού τα βράσουμε για πέντε με οχτώ λεπτά, κατεβάζουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και σουρώνουμε. Προσθέτουμε στο υγρό που έχουμε σουρώσει μέλι και αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει. Απλώνουμε σε καθαρό δέρμα για 20-30 λεπτά και ξεπλένουμε με παγωμένο νερό. :)

Εγώ το δοκίμασα  και είδα αποτελέσματα! ♥♥♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου