stardoll!!!

γεια! ειμαι η Τζινα, και αυτο ειναι το blog μου!!! Ελπιζω να σας αρεσει :)

Καθημερινες Προβολες!

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Συνεντευξη απο την mari2geo

Λοιπόν, κορίτσια και αγόρια του blog!!!!!!!!!!!! Σας έχω μια συνεντευξουλα από την  mari2geo... Ας την δούμε ?!?!?!

-TzinaBeauty: Γεια  σου ! 

-mari2geo: Γεια!

-TzinaBeauty:Θα ήθελες να μας πεις λίγα πράγματα για σένα?

-mari2geo:Ναι, φυσικά.... είμαι 14 χρονών πάω γ Γυμνάσιου
μ'αρεσει το stardoll.

-TzinaBeauty:Πως το γνώρισες?
 
-mari2geo:Μέσω της ξαδέρφης μου... Και κόλλησα μετά

-TzinaBeauty:Κατάλαβα... Τι σου αρέσει σε αυτό?
 
-mari2geo:Να διακοσμώ τα δωμάτια περισσότερο
μετά το μακιγιάζ και τελευταία τα ρούχα

-TzinaBeauty:Αν έχω καταλάβει καλά, σου αρέσει και να φτιάχνεις και μαλλιά
 
-mari2geo:Ναι αλλά μόνο για μένα
Δε πουλάω
 
-TzinaBeauty:Καταλαβαίνω
 
-mari2geo:Κάτι άλλο?

-TzinaBeauty:Όχι σε ευχαριστώ πολύ
 Θα τα ξαναπούμε

-mari2geo:Και γω το ίδιο

Λοιπόν...  Αυτά για σήμερα!
Φιλάκια TzinaBeauty

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου