stardoll!!!

γεια! ειμαι η Τζινα, και αυτο ειναι το blog μου!!! Ελπιζω να σας αρεσει :)

Καθημερινες Προβολες!

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Γεια, γεια γεια!


Τι κανετε οταν βαριεστε? Εγω μακιγιαρω...φτιαχνω βιντεακια! Σημερα σκεφτομουν θαλασσα και ετσι μου βγηκε αυτο το μακιγιαζ!


Να τι εκανα τωρα για να σας το διξω:


καλε που πατε δεν τελειοσα ακομα!
σας εχω κι αλλα σημερα! Ας δουμε τι νεο στα προ'ι'οντα μακιγιαζ στο stardoll παντα!

Για να δουμε νεες βαφες:



μακιγιαζ:




θελετε και μαλλια; οκ! :




Κατι αλλο; Δεν νομιζω!!!!! 

Αντιο!






απο την luckygirl12



4 σχόλια:

  1. αγαπη μου, πολυ ωραιο, μια παρατηρηση μονο, να φτιαχνεις απο πριν το μακιγιαζ σου, και να βαζεις τα καλλυντικα σου σε μια σελιδα, η και δυο, απλα μην τα εχεις διασπαρτα, γιατι τα πολλα σβυσε,κανε, ρανε, κουραζουν τους αναγνωστες! Παρολαυτα, εφτιαξες ενα τελειο μακιγιαζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ok exeis dikio euxaristw! mhn anushxeis den 9a janagunei!

      Διαγραφή
    2. μην ανυσηχεις για μενα, κατα βαθος.... (σε ενα πολυ βαθυ βαθος) ειμαι σκληρη δεν φοβαμαι! :)))

      Διαγραφή