stardoll!!!

γεια! ειμαι η Τζινα, και αυτο ειναι το blog μου!!! Ελπιζω να σας αρεσει :)

Καθημερινες Προβολες!

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Μμμ  Κυριακη τελεια μερα! Η αγαπημενη μου αν με ρωτατε! Και τι καλυτερο απο ενα νεο μακιγιαζ πριν την Δευτερα! Σημερα σας εχω ΔΥΟ επιλογες! Τι λετε να αρχισουμε με κατι  λιγο ρυθμικο και τι ενοω με το ρυθμικο; Ενοω ενα μακιγιαζ για να μοιαζετε σαν την Katy Perry που συγουρα αρκετες απο εσας θαυμαζουν ! Λοιπον θα κλεισω το αρθρο μου για σημερα με ενα λιγο πιο "ζνωτανο" μακιγιαζ! Απολαυστε και πατηστε ΟΛΕΣ full screen!




Λοιπον αν θελετε να αγορασετε τα μαλλια της Κατυ στο πρωτο βιντεο πατηστε αυτο http://www.stardoll.com/el/user/?id=81840680 και ρωτηστε την κοπελα αν τα πουλαει!


Λοιπον αντιο για σημερα τα λεμε το επομενο Σαββατοκυριακο μπορει κ πιο νωρις!

Η αγαπημενη σας Androniki γνωστη και ως Lyckygirl12





για παιραιτερο ερωτησεις σχετικα με μακιγιαζ μη διστασετε να πατησετε αυτο:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου