stardoll!!!

γεια! ειμαι η Τζινα, και αυτο ειναι το blog μου!!! Ελπιζω να σας αρεσει :)

Καθημερινες Προβολες!

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Εκλογες στην Σ.Σ. Αυγγουλεα Λιναρδατου!

Γεια σας, ειμαι η Τζινα Αλεξοπουλου, και αυτο ειναι το blog μου... Ξερω οτι αυτο το θεμα που εχει το blog δεν θα αρεσει και σε πολλα αγορια, αλλα τι να κανουμε, δεν μπορω να δημιουργησω αλλο ιστολογιο, μονο για αυτες τις εκλογες και απλα μετα να το παρατησω! Τελοσπαντων, σας γραφω απο εδω -και απευθηνομαι στους συμμαθητες μου, δηλαδη, οσους ειναι στην ταξη Ε'2- για περεταιρω λεπτομεριες σχετικα με το γιατι θελω να βγω προεδρος! θα ηθελα να βγω προεδρος, γιατι πιστευω ειμαι καλη στο να κανω διμηουργηκα πραγματα, οπως π.χ. ενα ποστερ με τα ονοματα της ταξης μας (εχω μια καταπληκτικη ιδεα!), ειμαι συνεπης στις υποχρεωσεις μου, μπορουμε να επιλεγουμε ωραια μερη για εκδρομες οπως, π.χ. ενα λουνα παρκ, και λοιπα...
Θα ηθελα επισης να βγω προεδρος γιατι μπορουμε να εχουμε ταμιο, οπως μας ειπε και η κυρια, και στο τελος της χρονιας θα αποφασισουμε ΟΛΟΙ μαζι κατι δημιουργικο να κανουμε! Αυτοι ειναι οι λογοι για τους οποιους θα ηθελα να γινω προεδρος! Ευχαριστω!

(Τζινα) TzinaBeauty

1 σχόλιο: